ایمجی
 

 

 

 

 

 

 سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود 

 

روزگذشته با سجاد گراوند بازیکن دورودی گهردورود تماس گرفتیم و قرار گذاشتیم برای گفتگو با وی ، ایشان گفتند ساعت5 بعدازظهر  زمین چمن ناصرالدین تمرین دارم و قرار شد اونجا همدیگرو ببینیم .

برای من سوال  بود چرا سجاد برای تمرین به آنجا می رود و در تختی تمرین نمی کند که وقتی به اونجا رسیدم جواب سوالمو گرفتم.

سجاد با بچه هایی از ناصرالدین و...که علاقه داشتند با بازیکن محبوب خودشان تمرین کنند قرار داشتند و تمرین می کردند.

خیلی خوشحال شدم که عده ای از نوجوانان و جوانان دورودی به واسطه حضور بازیکن گهر علاقه ی زیادی به تمرین و فوتبال پیدا کردند.

به نظرم امثال سجاد و مجید خمیس الگوی خیلی خوبی برای فرزندانمان هستند، چرا که آنان وقتی در کنار یک بازیکن دورودی که در لیگ برتر توپ می زند بازی کنند انگیزه ی فراوانی برای رسیدن به جایگاه آنان پیدا می کنند و چه بسا چند سال آینده چندین سجاد گراوند ومجید خمیس از میان همین نوجوانان و جوانان به فوتبال کشور معرفی می شود.

متن کامل گفتگو به زودی در همین سایت

ایمجی
 

 

 

 

 

 لیگ برتر دلش برای هواداران گهرتنگ می شود

 

سایت ایران41:هوادارانی از زن و مرد که دلسوزانه تیم خودشون رو حمایت می کردند و دوست نداشتند تیم حریف با ناراحتی از شهرشون بیرون بره ، کاری می کردند که تیم حریف خوشحال و با خاطره خوش از شهردورود خارج شود.

هوادارانی که از نداشتن استادیومی استاندارد و بدون امکانات رنج می بردند، هوادارانی که برای تجهیز شدن استادیومشون لحظه شماری میکردند ، هوادارانی که روز وشب کارشون شده بود تیم گهر و استادیوم تختی که تا پایان لیگ برتر هم جایگاه تماشاگرانش آماده نشد و هواداران گهر بر سر دیوار ها وبام خانه ها به تشویق تیمشون پرداختند.

بی شک بهترین هواداران ایران هواداران گهر هستند ،بدون اغراق باید هواداران گهر را بهترین هواداران ایران دانست ،این حرف من نیست ، این حرفها را بازیکنان ومربیانی که به این شهر آمده اند می گویند( امیر قلعه نویی ،علی دایی،یاوری،ویسی،مرفاوی،مظلومی و...) این افراد از سرشناس ترین مربیان فوتبال هستند که همگی به اجماع هواداران گهر را نمونه خواندند.

از مربیان که بگذریم بازیکنان تیمهای رقیب لب به تحسین این تماشاگران گشودند ،سیدمهدی رحمتی در مصاحبه بعد از بازی گفت:اولین بار است در استادیومی فحاشی نشنیدم .

 بعد از بازی با آلومینیوم رضا ناصحی و میلاد میداوودی را بیرون ورزشگاه در میان انبوه هواداران گهر دیدم ،جلو رفتم و به ناصحی گفتم:رضا جان تو کدوم استادیوم این جور راحت کنار هواداران تیم رقیب موندی و اینقدر با احترام باشما برخورد کردند،تازه اونم بعد از بردن تیم رقیب ؟رضا تو یه جمله با احساس خیلی بالایی گفت: خدایش بهترین هواداران ایران اینجان هیج جا اینقدر احساس راحتی نکردیم.

آره دورود شهر اخلاقه به خودم میبالم تو همچین شهری زندگی میکنم با همچین مردمی، درسته دله ما واسه لیگ برتر تنگ میشه، اما دل لیگ برتر خیلی بیشتر برای این هواداران تنگ خواهد شد،چون ما به لیگ برتر اخلاق را هدیه دادیم .

ایمجی
 

 

 

گفتگو با سجاد گراوند بازیکن تیم گهردورود

 

مجالی دست داد که خدمت سجاد گراوند بازیکن دورودی تیم گهردورود برسیم و گفتگویی با وی داشته باشیم

گفتگوی مفصل وکامل به زودی در همین سایت  .

 

ایمجی
 

 

ایمجی
 

 

پس از پايان ديدار گهر با آلومينيوم هرمزگان، محمد مايلي‎کهن از اين‎که يک‎روز قبل از بازي اجازه داده نشده که تيمش در ورزشگاه تختي دورود تمرين کند، به‎ شدت انتقاد کرد.

صحبت‎هاي سرمربي گهر در حالي عنوان شده که رئيس اداره ورزش و جوانان دورود، باشگاه گهر را مقصر اين‎کار قلمداد مي‎کند.

به گزارش ايسنا ، محمود رحمتي گفت: يک‎شنبه، 25 فروردين‎ سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بود و هيچ درخواستي از باشگاه مبني بر تمرين روز قبل از بازي با آلومينيوم به دست ما نرسيد و فکر مي‎کرديم به سبب شهادت، تمرين هم تعطيل است.

وي با بيان اين‎که براي تمرين هميشه به ما درخواست مي‎دادند، ادامه داد: اگر درخواست باشگاه به دست ما مي‎رسيد به نگهبان و متصدي ورزشگاه مي‎گفتيم که شرايط را براي برگزاري تمرين فراهم کند. شب قبلش هم باران باريده بود و کلاً چمن خيس بود که در ابتدا مجوز تمرين داده نشده بود.

رحمتي خاطرنشان کرد: دورود چمن‎هاي ديگري هم دارد و براي اين‎که به زمين آسيب نرسد مي‎توانستند در آن به تمرين بپردازند و هدف ما اين بود که به چمن آسيب نرسد.

رئيس اداره ورزش و جوانان دورود در ادامه صحبت‎هايش گفت: من چند سوال از آقاي مايلي‎کهن دارم؛ آيا تا حالا همکاري نکرده‎ايم؟ گلايه شما بايد به مسوولان باشگاه باشد يا تربيت‎بدني؟ مسوولان باشگاهي که در واقع نمي‎دانند کارشان چيست!

مايلي‎کهن گفته پس از اين‎که اجازه تمرين به آنها داده شده، درب‎هاي خروجي بسته بوده و بازيکنان براي خروج به مشکل خورده‎اند، اما رحمتي اين موضوع را هم رد کرد و افزود: در‎ها باز بوده و فقط در ماشين‎رو بسته بوده که بازيکنان 2، 3 دقيقه معطل شدند. علت اين‎کار هم نبود نگهبان بوده که پس از اطلاع از موضوع در را باز مي‎کند.

وي با بيان اين‎که حالا خوب است تمرين برگزار شده، اگر تمرين نمي‎کردند، چه مي‎گفتند؟ تأکيد کرد: تاکنون با تيم گهر همه‎جور همکاري کرده‎ايم و از اين به بعد هم همکاري مي‎کنيم اما انتظار نداريم از "کاه" "کوه" بسازند.

 

ایمجی
 
10 درصد ديگر از قرارداد اعضاي تيم فوتبال گهر دورود پرداخت شد. يک روز بعد از بازي گهر با استقلال، چک‎هاي اعضاي تيم قبل ازشروع تمرين تحويل داده شد. اين در حالي است که از سوي مسوولان تيم، اعلام شده بود قبل ازبازي با استقلال به بازيکنان پول داده مي‎شود که ظاهراً چک‎ها دراختيار مايلي‎کهن قرار گرفته بود اما با توجه به اتفاقاتي که پس ازبازي گذشته افتاد، با يک روز تأخيرچک‎ها به دست بازيکنان رسيد. به گزارش ايسنا و به گفته يکي از اعضاي گهر، با اين‎که فقط 10 درصد پرداخت شده اما در قرارداديکه بنا بود بازيکنان آن را امضا کنند قيد شده بود 20 درصد که ابتدا بازيکنان حاضر نشدند امضا کنند و چک‎ها را بگيرند اما با در نظر گرفتن شرايط و اگر اين پول رانگيريم شايد ديگر نتوانيم از آقايان پول بگيريم، راضي شدند چک‎ها راتحويل بگيرند. مسوولان گهر ادعا کرده‎اند چون مي‎خواهند ماليات و ساير هزينه‎هاي بازيکنان به فدراسيون و... را از قرارداد کسر کننداين 10 درصد را 20 درصد قيد کرده‎اند. با اين‎که مدت زيادي است گهري‎ها پولي دريافت نکرده‎اند اما پرداخت اين 10 درصد از قرارداد هم آنها را راضي نکرده و برخي بازيکنان به اين قضيه معترض شده‎اند. در هر حال مسوولان گهر مدعي شده‎اند، تاکنون 70 درصد از قرارداد اعضاي تيم پرداخت شده است.ایمجی
 
سرمربي گهر معتقد است احداث ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نيست. محمد مايلي‎کهن در نشست خبريپيش از بازي با آلومينيوم هرمزگان گفت: ابتدا جا دارد به مناسب شهادت حضرت زهرا(س)عرض تسليت داشته باشم. بازي فردا براي ما بسيار سخت‎تر از تيم آلومينيوم است زيرا ما روز جمعه بازي کرده‎ايم و حتي فرصت ريکاوري هم نداشتيم اما تيم آلومينيوم حداقل 7 روز است که بعداز بازي با ملوان استراحت و تمرين کرده است. وي با بيان اين‎که کاردوست و قاسمي در بازي با استقلال سه اخطاره شده‎اند، افزود: اين مسئله بر مشکلات ما مي‎افزايد. در خط دفاع به شدت مشکل داريم و حتي اگر از بين شما کسي آماده باشدمي‎تواند در اين پست بازي کند. در بازي با استقلال هم با وجود تمامي مشکلات بازي خوبي ارائه داديم و فردا هم اينگونه خواهدشد. به گزارش ايسنا، سرمربي گهر با بيان اين‎که هرچند نتيجه بازي فردا براي ما اهميتي ندارد، تأکيد کرد: وظيفه ما اين است که از نتيجه بازي صيانت کنيم خصوصاً براي ساير تيم‎هايي که در خطر سقوط قرار دارند. مايلي‎کهن در مورد فاصله کم ديدار گهر با استقلال و آلومينيوم گفت: در کشورهاي پيشرفته هم هر سه روز يک بازي نمي‎گذارند، اگر چنين اتفاقي هم بيفتد در آنجا همفاصله شهرها کم است هم امکانات‎شان زياد است. وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد از پذيرفتن هدايت گهر پشيمان نيست، گفت: از پذيرفتن هدايت گهر ناراضي نيستم اما اگربه گذشته بر مي‎گشتم سعي مي‎کردم از ابتدا خودم تشکيلاتي به‎وجود آورم. سرمربي گهر در مورد سرنوشت پولي که به ورزشگاه دورود کمک کرده و اين‎که اين پول به دست چه کساني مي‎رسد، اظهار کرد: اين کمک وظيفه‎ام بوده اما اگر به يادداشتم رجوع کنيد در آنجا هم گفته‎ام که اين مقدار پول کافي نيست و خيرين شهري، استاني و حتي کشوري بايد بيايند و کمک کنند تا اين ورزشگاه آماده شود. فکر مي‎کنم ساختن ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نيست. بعضي جاها به نظر مي‎رسد که من متهم شده‎ام و بعضي از پيمانکاران گفته‎اند پول کجاست در حالي که قرار نيست اين پول به پيمانکار قبلي داده شود. وي ادامه داد: حتي اگر شده خودم مي‎آيم کمک مي‎کنم تا ورزشگاه آماده شود اما اگر همه دست به دست هم ندهيم، اين پول را در کار خير ديگري هزينه مي‎کنم و با کسي هم رودربايستي ندارم، بايد همه بيايند و کمک کنند از مسوولان استاني گرفته تا ملي.ایمجی
 
سایت ایران41: تیم گهر امروز برای رویایی با الومینیوم هرمزگان وارد دورود میشود و در صورت مساعد بودن هوا در استادیوم تختی به تمرین میپرزاد. چندی قبل در رسانه ها شنیدیم حاج مایلی کهن قرار است 130میلیون برای ساخت ورزشگاه تختی دورود اختصاص بدهد. و در مصاحبه های بعدی این مرد اخلاق شنیدیم که حاضر است پای برهنه مابقی این پول را نیز از میان مردم جمع کند. این کار او من رو یاد جهان پهلوان تختی انداخت. اما ایا امروز برنامه ای برای استقبال از مایلی کهن دارند. از مسولین و همه مردم میخواهیم استقبالی در شان ایشان انجام دهند. مثل هواداران که درس های زیادی به هواداران بقیه تیمها دادند. مایلی کهن هم موازی باهواداران درانجام کار خیر نه تنها عقب نمانده است بلکه از این مردم نجیب پیشی گرفته. سایت ایران 41به نیابت از همه لرستان و بخصوص مردم فهیم دورود از مایلی کهن کمال تشکر و قدردانی را دارد. دورود بر شرافت و پاکی مایلی کهن. ما در تمام فوتبال ایران فقط یک مایلی کهن داریم. ایمجی
 
بزودی عکسها یی از این مراسم درسایت فرار خواهیم داد.ایمجی
 
گهر دوباره به لیگ برتر برگرد .... قدرتمند تر از همیشه سایت ایران 41: با شکست 2برصفر گهر مقابل استقلال سقوط گهر به لیگ 1مسجل شد .اما چند نکته در این صعود و سقوط هست . فدراسیون فوتبال با صرف هزینه چند ده میلیاردی اقای کروش را به ایران اورد هر موقع خواستند لیگ رو بخاطر اردوی تیم ملی تعطیل کردند.تا تونستند تو این کشورها دنبال بازیکن دو رگه گشتند. برای چه برای اینکه ما بریم جام جهانی 3تا بازی کنیم و اوت شیم برگردیم همه این کارها برای حضور در جام جهانیه. حالا یه شهر کوچیک با جمعیت اندک با صرف هزینه باورنکردنیه285میلیون وارد سطح اول فوتبال کشور میشه و بدون داشتن زیر ساخت مناسب مهمان ناخوانده این لیگ میشه. و یک فصل در لیگ بعنوان اولین نماینده تاریخ لرستان در لیگ برتربازی میکنه . همانقدر که راجع به ورودش به لیگ کارشناسان میتونن مطلب بنویسند. راجع به حضورش تو لیگ هم میشه کتابها نوشت. از همراهی هوادارانش که در تمام بازیها اونو تنها نذاشتن. بعد از باخت هم همین هواداران ایستادند وتیم خودشون را تشویق کردند. پرچم دار اخلاق شدند. نماد فرهنگ لیگ برتر شدند. به همه نشان دادن میشه بعد از باخت هم تیم و بازیکنها رو تشویق کرد.میشه به بازیکنها و تیم حریف توهین نکرد. تنها تیمی بود که هیچ وقت شعار حیا کن رها کن درش شنیده نشد. سرمربیش کمترین اعتراض ها رو به داوری داشته و حقوق این فصلش رو برای یک کار باقیات وصالحات که همون ساخت ورزشگاه میده.استادیوم تختی دورود تنها استادیوم در ایرانه که با کمک مردم شهر تجهیز و مرمت شد تا برای میزبانی اماده بشه.تیم بزرگسالان گهر وارد لیگ برتر شد و راه ورود را به جوانان گهر نشان داد و نوجوانان رو ترقیب به حضور در لیگ برتر کرد. ما اومدیم لیگ برتر و یک سال تجربه کسب کردیم وبرگشتیم. اما مطمین باشید دوباره برمیگردیم قدرتمندتر و با زیر ساختهای مناسب. حسن چهارمحالی-وحید بوالحسنیایمجی
 

 سايت ايران 41:کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در دیدار روز دوشنبه گهر مقابل آلومینیوم هرمزگان را اعلام کرد. برپایه این گزارش یداله جهانبازی داور وسط ، حسن ظهیری و اسد حاج محمد خط نگه دار، هادی حاج عباسی داور چهارم و هدایت ممبینی به عنوان ناظر داوری از سوی کمیته داوران اعلام شده است. لازم به ذکر است این دیدار روز دوشنبه 26 فروردین در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر دورود از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

ایمجی
 
سایت ایران 41 به نقل از فارس سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: کار فرهنگی به این بود که تماشاگران استقلال را ببخشند نه اینکه 80 نفر را به عربستان ببرند. محمد مایلی‌کهن پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: اگر قرار است وقت بگذاریم و مطالب را دقیق ننویسند فایده‌ ندارد. تسلیت گفتم به بوشهری‌ها هیچکس چیزی ننوشت. تنها کسی هستم که باخت و بردم فایده‌ای ندارد. حتی خبرگزاری ایرنااین حرف را نزد. حتی گفتم یک آدمنجیب و شریف به ورزش کمک کرد بازهم دیده نشد. اگر قرار است ننویسید حرف نزنم. وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم و مشکلات‌مان بد هم عنوان می‌شود و همه متوجه هدایتی می‌شود من هیچ وقت هدایتی را مقصر ندانستم او پول را تزریق کرده اما پول با تاخیر داده شده است. نباید آدمی که از جیبش خرج کرده از ورزش دورش کنیم. امروز خوب و قابل قبول بازی کردیم سهموقعیت گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. در یکی از آنها استقلال کرنر به دست آورد و گل زد و در ادامه بازی متعادل بود و بعد روی یک ضربه کاشته که از دروازه دور بود گل خوردیم که نباید می‌خوردیم. در نیمه دوم مقابل استقلال در حد تیم ملی خوب بازی کردیم یازده بازیکن در میدان هستند و یازده بازیکن خوب هم بیرون هستند. عزیزان دورودی بازی رادیدند و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. وی افزود: به لیگ یک سقوط کردیم اما برای بازی جوانمردانه باید خوب بازی کنیم امروز بازی کردیم و دوباره در شهر دورود باید مقابل آلومینیوم بازی کنیم مقابل تیمی که در خطر سقوط است باید بازی کنیم. باید در زمینه برنامه‌ریزی بهتر عمل می‌شد. مایلی‌کهن در مورد اینکه تاج گفت اگر تیم ملی برنامه‌هایش را بدهد سازمان لیگ هم برنامه‌های سال آینده را می‌دهد گفت: امیدوارم که حرف‌های تاج بشود زمان عزیزمحمدی هم این حرف‌ها بود. اگر مربی ایرانی بودسر و صدا می‌کردند با این نتایج می‌رویم بازیکن از دسته دوم آلمانمی‌آوریم اما مسلمان را نمی‌بینیم دستیاران ایرانی را نمی‌بینند و از خارج دستیار می آوریم. این همه تلاش می‌کنیم و آقایان را می‌آوریم روی نیمکت تیم ملی، همه این کارها را بکنند. می‌گویند می‌خواهیم در امارات اردو بزنیم تجربه 40 ساله من می‌گوید که بازیکنان ایرانی نمی‌توانند بیش از دو سه روز از خانواده دور باشند. سازمان لیگ چه ربطی دارد. کی‌روش هر روز رفته مرخصی، آیت اللهی هم انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم می‌گوید او مرخصی‌اش تمام شده است. مگر قبل از جام جهانی مرخصی داریم؟ دبیرفدراسیون شان خودش را پایین آوردهو سرپرست تیم ملی شده است و می‌گوید. وی در مورد اینکه چرا باشگاه گهر تشکیلات نداشته است، گفت: موافقمکه باید تشکیلات باشد. تیم‌هایی که صعود می‌کنند اگر بازی نکنند از بین می‌روند. مردم لرستان دلسرد نشوند و تیم گهر کاری کرد که در تاریخ باقی ماند. کار متوسل زاده را به یاد دارید؟ در واقع هیچ چیز از ارزش‌های مردم دورود کم نکرده است. شهری که نگران انجام بازی در آنبودیم باید با ساختار مناسب و زیرسازی بالا بیایند و می‌توانند سهمیه لیگ برتر را به دست بیاورند امتیازهایشان را به تیم‌های دیگر بفروشند که می‌توانند این کارها را انجام بدهند. وی افزود: تقاضا کردیم بازی با حضور تماشاگر باشد و عواید ناشیاز این بازی در اختیار عزیزان دورودی باشد در کنار مبلغ ناچیزی که من دادم تاسف می‌خورم که این امر محقق نشد کار فرهنگی این بود نه اعزام 80 نفره به عربستان اگرچه اعلام کردند با این قضیه موافقیم اما موافقت زمانی است که باشگاه استقلال یک نامه بزند چون احساس می‌شد اگر هوادار بیاید تحت فشار قرار می‌گیرند و برخی از صحبت‌های اطراف تیم مبنی بر این بود. اگر شهر به شهر و روستابه روستا گدایی کنم و پای مردم را ببوسم تلاش می‌کنم ورزشگاه شهر دورود تکمیل شود. با کار ناچیز من ورزشگاه دورود تکمیل نمی‌شود من دوست دارم از این شهر نجیب و کوچک حمایت کنید. منبع:فارسایمجی
 
بازيکن تيم فوتبال گهر دورود گفت: تيممان بسيار جوان است و در نيمه اول مقابل استقلال استرس داشتيم. مجيد خميسي پس از شکست دو بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت:بازي خوبي انجام داديم. در نيمه اول به دليل جواني تيم استرس داشتيم امادر نيمه دوم عملکردمان بهتر شد. به گزارش فارس، وي ادامه داد: استقلال باتجربه‌تر از ما بود و آنها در نيمه اول بعد از به ثمر رساندن گل توانستند به خوبي دفاع کنند. خميسي در پاسخ به اين سؤال کهآيا مشکلات مالي گهر دورود حل شد،‌ عنوان کرد: کمي پول دادند و انشاالله بقيه آن را هم مي دهند.ایمجی
 
بازيکن تيم فوتبال گهر دورود گفت: مي‌دانستيم مقابل استقلال روز سختي داريم. فريد عابدي پس از شکست دو بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: از اول مشخص بود بازي سختي در پيش داريم و به مصاف تيمي مي‌رويم که يک تيم در زمين دارد و تيم ديگر آنها روي نيمکت نشسته است. روز سختي داشتيم و اميدوارم اين پيروزي مبارک آنها باشد. به گزارش فارس، وي در مورد مشکلات مالي گهر عنوان کرد: قول‌هايي دادند که اميدوارم شرايط خوب باشد. انشاءالله با بازگشت آقاي مايلي‌کهن وعده‌ها عملي مي‌شود. قرار بود قبل از بازي مقداري پول بدهند که نشد و انشاءالله فردا در تمرين اين اتفاق بيفتد.ایمجی
 

 

 مایلی‌کهن:-استقلال-مقابل-گهر-می‌خواهد-از-فشار-روانی-خارج-شود

به گزارش سايت ايران41 به نقل از فارس : محمد مایلی‌کهن در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مورد همه چیز صحبت کرد از مقاوم‌سازی روستاها تا زمان دانشجویی‌اش در تهران و کمبود پارکینگ ورزشگاه آزادی.

او در این نشست فقط چند کلمه در مورد بازی با استقلال صحبت کرد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: حادثه دلخراش زلزله بوشهر را تسلیت می‌گویم. تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه جانشان را از دست دادند و تعدادی هم مجروح شدند. باید امیدوار باشیم که زلزله نیاید یا وقتی زلزله بالاتری می‌آید شرایط به گونه‌ای باشد که به مردم خسارت وارد نکند. بوروکراسی اداری یکی از مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: چند سال پیش برای یک خانه روستایی مبلغی را  پرداخت کردم و از رئیس جمهور هم درخواست کمک کردم که ایشان هم دستور دادند

 

ایمجی
ادامه مطلب |  

 


 


مير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با گهر دورود گفت:‌ بازي با گهر هم جزو ديدارهاي سخت‌مان است و بعد از بازي پرفشار با الهلال و آن هياهو مي‌تواند اهميت داشته باشد.

او ادامه داد: من چيزي براي از دست دادن ندارم و با آرامش کار مي‌کنم ولي براي صدرنشيني و روحيه گرفتن نياز به سه امتياز داريم.

به گزارش سايت ايران 41 به نقل ازايسنا، قلعه‌نويي گفت: آرش برهاني به دليل محروميت و جي‌لويد ساموئل به دليل آسيب‌ديدگي به اين بازي نمي‌رسند.

وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اين که آيا ممکن است، تيمش بازي گهر را هم مثل بازي الهلال ساده بگيرد، توضيح داد: بازيکنانم مقابل الهلال هم غرور نداشتند. گلي که خورديم نهايت بدشانسي بود. جواد روي دفع توپ اشتباه کرد. او مي‌توانست حتي روي آن توپ بازي‌سازي کند اما به هر حال باخت هم جزئي از فوتبال است. ما گهر را جدي مي‌گيريم.

قلعه‌نويي در بخش ديگري از اين نشست خبري گفت: آيا از نظر شما منطقي است که در بازي با الهلال آن حرکت‌ها شود و ترقه بياندازند؟ آيا آنها استقلالي بودند؟ آيا هماهنگي در کار نبوده است؟ من در بازي سپاهان به فرهاد مجيدي گفتم، پنالتي بزن اما گفت، کمرش درد مي‌کند و به عربستان هم نمي‌آيد. آيا او مي‌توانست با يک جلسه تمرين در ليست 18 نفره باشد؟ يک سري هماهنگي‌ها در فيس‌بوک انجام شده بود که از آنها خبر دارم. يک سري هم تلفني بوده است. مجيدي چند دقيقه در سال جديد براي من بازي کرده است؟ آيا زحمات بقيه بازيکنان بايد ناديده گرفته شود؟ اين معرفت است؟

وي ادامه داد: بارسلونا دو بازي پياپي به رئال باخت اما در بازي بعدي‌اش دوباره 80 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حتي رئال در حال حذف شدن برابر تيم ترکيه بود اما تشويقش مي‌کردند. چطور در دقيقه 40 از سپاهان گل مي‌خوريم اما اين حرکت‌ها مي‌شود؟ در بازي‌مان با نفت 4 هزار تماشاگر مي‌آيد اما طرفداران پرسپوليس در بازي پيکان که تاثيري هم نداشت، بالاي 10 هزار نفر بودند. آيا اين معرفت و طرفداري است يا برنامه‌ريزي شده است؟ آيا فرهنگ طرفداري مثل سابق است؟ مگر مجيدي چقدر به تيم کمک کرده است؟ البته او هم براي کمک به تيم آمده اما آقايان مجيدي را وسيله قرار دادند تا به تيم ضربه بزنند.

 

ایمجی
 

برنامه-هفته-های-پایانی-لیگ-برتر

سایت ايران41 :چرا باید تعدادتیم های لیگ ما کم شود ایا فقط مشکل فوتبال ما چهاریا بیشترمسابقه فوتبال میباشد.تمام لیگ های فوتبال کشور های اروپایی 20تیمه یا 18 تیمه میباشندبه عنوان مثال:
لیگ برتر انگلیس 20 تیم
بوندسلیگای المان 18تیم
لوشامپیونه فرانسه 20تیم
لالیگای اسپانیا20تیم
سری ا ایتالیا20تیم     
با وجود تعداد بالای تیم لیگ برتری  در این کشور ها ایا به تیم ملی شان ضربه وارد شده است باید لیگ ما حرفه ای شود اگر لیگ برتر یک کشور با سه ،چهار بازی بیشتر به تیم ملی و خود بازیکنان ضربه وارد کند دیگر این لیگ حرفه ای نیست .
تمام لیگ های کشور های اروپایی در طول یک سال جام های فراوانی برگزار میکنند حالا ما  نمی توانیم مسابقات جام حذفی رو بطور احسن برگزار کنیم مشکل فوتبال ما با این کارها که تیم های لیگ برتری را کم یا مسابقات جام حذفی را برگزار نکنیم حل نمی شود مشکل ما ریشه ایست .
با این که تیم های لیگ برتری را کم کنیم ضربه ای به فوتبال استان های از قبیل اصفهان که مهد فوتبال ایران ،هرمزگان که تیم ان ها و فوتبالشان در حال شکوفاییست، ابادان که برزیل ایران میباشد  ،استان لرستان تیم گهر دورودکه به دلایل زیاد از امتیاز میزبانی در نیم فصل اول محروم بود و امتیاز های زیادی از دست داد این استان شاید دیگر نتواند به لیگ برتر صعود کند این که  یعداد تیم ها را کم کنیم ضربه جبران نا پذیری به این استان ها  وارد خواهد زد.
با کمی برنامه ریزی میتوان این مشکل را حل کرد و فوتبال ما با برنامه ریزی موفق خواهد شد.
  با تشكر از اسماعيل باجلان

ایمجی
 


تیم داوری بازی گهر مقابل استقلال معرفی شد.

به گزارش سایت ايران 41:بر این اساس این بازی را که روز جمعه از هفته سی و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود سید حسین زرگر با کمک های بابک داوری و رحیم شاهین قضاوت خواهند کرد.ناظر بازی هم حسین عرب براقی است.

این مسابقه از ساعت 19 آغاز می شود.

 

ایمجی
 

به گزارش سایت ايران 41به نقل از سايت گهر: شهرام مهربان دروازبان اول تیم گهر، در خصوص دیدار با استقلال، اظهار کرد: استقلالی ‎ ها مقابل الهلال شکست خورده ‎ اند و می ‎ آیند که بار دیگر به وضعیت خود سروسامان دهند و کماکان در کورس قهرمانی بمانند. بنابراین کار سختی برابر این تیم داریم، با این حال استقلال و سایر تیم ‎ ها برای ما فرقی ندارند. وی با اشاره به وضعیت گهر در جدول، اظهار کرد: اگر لیگ برتر 16 تیمی باشد تقریباً سقوط ما حتمی شده اما با این حال مقابل استقلال جوانمردانه و با جان و دل بازی می ‎ کنیم تا از حیثت خودمانو آبروی مردم لر دفاع کنیم. مهربان با اشاره به این ‎ که قرار شده قبل از بازی با استقلال، 10 درصد از قرارداد پرداخت شود، تأکید کرد: بدون شک اگر بازیکنان شارژ روحی شوند خیلی بهتر است. بعد از این ‎ که آقای فریادشیران هدایت گهر را پذیرفت گفت که قرار است به ‎ زودی پول بدهند که انگیزه بچه ‎ ها چند برابر شد و در دیدار با تیم ملی نوجوانان با 4 گل پیروز شدیم. این نشان ‎ دهنده اهمیت مسایل مالی و دغدغه نداشتن بازیکن است. درست یک روز پس از آن بازی از سوی باشگاه اعلام شد که فعلاً پول نمی ‎ دهیم و همین مشکل سبب شد تمرین ‎ ها تعطیل شود. گلر گهر با اشاره به بازگشت مایلی ‎ کهن به این تیم، عنوان کرد: واقعاً تمام بازیکنان حاضرند برای ایشان جان هم بدهند و بازگشتش روی روحیه ‎ ی همه ‎ ی اعضای تیم تأثیر مثبت گذاشته است. امیدواریم در دیدارهای باقی مانده نتایج خوبی بگیریم تا جوابمناسبی به زحمات آقای مایلی ‎ کهن و سایر کادر فنی بدهیم. وی در پایان با ابراز نارضایتی از وضعیت کنونی اخلاقی در فوتبال کشور، عنوان کرد: هر چند در فوتبال کشور افراد راست ‎ گوی زیادی وجود دارند اما متأسفانه صداقتدر فوتبال ایران به شدت کم پیدامی ‎ شود و دروغ خیلی رواج داشته است.

ایمجی
 

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: اگر گهر بازي گذشته خود را انجامدهم مي‌توانيم سه امتياز را کسب کنيم. فرزاد حاتمي پس از تمرين امروز استقلال در مورد شرايط ديدار مقابل گهر دورود و اينکه آيا اين بازي فينال مقابل تيم قعرنشين است، عنوان کرد: اين بازي فينال نيست، فينال اصلي ما ديدار مقابل سپاهان است اگر در اين بازي بتوانيم به برتري برسيم بازي با سپاهان فينال ليگ خواهد بود. پس از باخت ما مقابل الهلال دنبال سه امتياز اين بازي هستيم تا شرايط براي ما خوب شود. به گزارش فارس، وي ادامه داد: گهرچيزي براي از دست دادن ندارد، در اين تيم مايلي‌کهن وجود دارد که يک رفت و برگشتي داشت. اگر گهر بازي گذشته خود را انجام دهد سه امتياز را مي‌گيريم اما اگر با تفکرات جديد ظاهر شود کار برايمان دشوار خواهد.

ایمجی
 

پيمانکار ورزشگاه تختي دورود ار توجه نکردن به اين ورزشگاه به شدت انتقاد دارد. رضا سالاروند با ابراز نارضايتي از روند بازسازي ورزشگاه تختي دورود، افزود: کسي احوالي از ما نمي‎پرسد و هيچ‎کس پيگير کار نيست. شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي هم از وقتي که قسط اول را پرداخت کرده، براي قسط‎هاي بعدي دائم امروز و فردا مي‎کند. وي اضافه کرد: شنيده‎ام آقاي مايلي‎کهن سرمربي گهر، 130 ميليون تومان از قراردادش را براي تکميل اين ورزشگاه واگذار کرده امانمي‎دانيم اين پول دست چه کسياست و آيا صحت دارد يا نه؟ سالاروند تأکيد کرد: اگر چنين چيزي صحت دارد بايد اين پول بهما برسد تا صرف ورزشگاه شود. با آن پول سقف استاديوم تکميل مي‎شود. پيمانکار ورزشگاه تختي دورود با بيان اين‎که واقعاً مانده‎ام چه‎کارکنم، عنوان کرد: انگار اين ورزشگاه هرگز وجود نداشته و تکميل آن ازياد همه رفته است. حدود 3 ماه است که به سبب مشکلات مالي کار را تعطيل کرده‎ايم و تا پول نرسد نمي‎توانيم کاري اجرا کنيم. وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که با اين شرايط کي ورزشگاه تکميل مي‎شود؟ گفت:اگر پول باشد حدود يک ماه ديگر.فقط سقف و نصب صندلي‎ها ورزشگاه مانده که آنها هم کار زياديندارند اما متأسفانه دست‎مان خالي است و پول نيست. سالاروند با اشاره به اين‎که تاکنون حدود يک ميليارد و صد ميليون تومان هزينه کرده‎ايم، خاطرنشان کرد: از سوي وزارت ورزش و جوانان 2 ميليارد تومان براي بازسازي ورزشگاه اختصاص يافته که شرکت توسعه و تجهيز اماکن ورزشي فقط 330 ميليون تومان از اين مبلغ را به ما داده است.

ایمجی
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد