ایمجی
 

 

 

سرپرست گهر گفت: به هیچ‎وجه نمی‎گذاریم تیم وارد حاشیه شود

 

محمد یاراحمدی  با بیان اینکه نگذاشته‎ایم تغییر و تحولات چند روز اخیر بر روی تیم تأثیر بگذارد، افزود: به بازیکنان گفته‎ایم مسائل مدیریتی باشگاه به‎زودی رفع و سر و سامان خواهد گرفت.

وی با اشاره به باخت مقابل ذوب‎آهن بیان کرد: درست است که دراین بازی شکست خوردیم ولی گهر همچنان مصمم و امیدوار به دیدارهای آتی است.

یاراحمدی مدعی شد: همه مربیان لیگ برتری الان به گهر و قدرتش ایمان آورده‎اند و روی ما حساب ویژه‎ای باز کرده‎اند.

این مقام مسوول در تیم گهر تصریح کرد: سیر صعودی‎مان را ادامه می‎دهیم و نمی‎گذاریم گهر به حاشیه برود، آرامش نباید از این تیم گرفته شود.

وی عنوان کرد: در این شرایط که تیم به مرز هماهنگی و آمادگی کامل رسیده باید تمامی امکانات اعم از سخت‎افزاری و نرم‎افزاری دست به دست هم داده تا موفقیت گهر را رقم بزنند.

سرپرست این تیم لرستانی حاضر در لیگ برتر یادآور شد: این تیم تنها دلخوشی فعلی هواداران گهری، مردم دورود و لرستان بوده و کادر فنی و مجموعه باشگاه در این بین از هیچ تلاشی جهت درخشش گهر در لیگ برتر کوتاهی نخواهند کرد.

 

 

ایمجی
 

 

در این پست قصد داریم آپدیت آفلاین محبوب ترین وقویترین آنتی ویروس جهان را به شما آموزش دهیم.

 در ادامه مطلب میتوانید این آموزش را مشاهده نمائید.

 

 

ایمجی
ادامه مطلب |  

بازار موبایل عجیب 

ایمجی
 

 آپارتمان 1.5 متری

دومینیک مرد ۵۰ ساله مدت ۱۵ سال در یک “به اصطلاح” آپارتمان به مساحت ۱٫۵۶ مترمربع زندگی کرده و ماهیانه ۳۳۰ یورو اجاره می‌پرداخت.

درآمد او اجازه نمی‌داد تا در شهر پاریس بتواند جای بهتری را اجاره کند یا باید در همان جا می‌ماند یا ناگزیر باید در کنار خیابان زندگی می‌کرد.

دومینیک می‌گوید: سقف خانه شیبدار است و تنها جایی که می‌توان تمام قد ایستاد فقط ۲۰ سانتیمتر مربع مساحت دارد. به خانه می‌آیم و می خوابم. این زندگی نیست، بقا است. درهرحال، اگر اینجا نمی‌ماندم باید به گوشه خیابان می‌رفتم. ابتدا تصور می‌کردم زندگی در چنین محلی عادی است.

مرد ۵۰ ساله به توصیه یک همسایه به بنیاد “آبه پیر” مراجعه کرده است. یک سخنگوی این بنیاد تصریح می کند: اجاره دادن چنین محلی شرم‌آور است. در آنجا فقط به اندازه یک تشک، یک کاسه دستشویی و یک تک شعله برقی فضای قابل استفاده وجود دارد.

هم اکنون به دستور دادستانی این آپارتمان مهر و موم شده و مستاجر ۵۰ ساله در انتظار برگزاری دادگاهی است که موجر را مجبور می کند وی را در محل مناسبی اسکان دهد. قرار است حکم دادگاه آخر ژانویه صادر شود.

 

ایمجی
 

 دانلود ماهنامه کتاب تو بهمن 91 برای موبایل جاوا و آندروید

 

امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه موبایل کتاب تو نسخه بهمن ۹۱ رو آماده دانلود کردیم. این کتاب موبایل به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد.

 

کتاب تو بهمن ۹۱ شامل:

-       پیامک
-      طنز و سرگرمی
-      خودشناسی
-      معما
-      پزشکی
-      داستان
-      عجیب و جالب
-      فوق العاده

 

فرمت: java      حجم: ۱.۸ مگا بایت            

  

 

فرمت: apk   حجم: ۱.۸ مگا بایت

 

فرمت: epub   حجم: ۱ مگا بایت

 

منبع:  yasdl.com                                                     پسوورد فایلها: www.yasdl.com

 

 

ایمجی
 

 خب برای شروع چندتا منظره برفی برای دسکتاپ کامپیوترتون میذارم امیدوارم که خوشتون بیاد

نکته: برای دیدن عکس با سایز واقعی روی آن کلیک کنید.

 

 

 

 

ایمجی
ادامه مطلب |  

 

ایمجی
 

 

 

 

 سلام خدمت تمامی بازدید کننده های گرامی و دوستای عزیزمون

امیدواریم در این 11ماه که با اولین وب هواداران گهردورود درخدمتتون بودیم ومارا تحمل کردید ازما راضی بوده باشید.

از امروز1391/11/02سایت ایران41 با مطالب گوناگون و در زمینه های مختلف شروع به کار میکند امیدواریم بانظرات، پشنهادات وانتقادهای سازنده ی خودتون ما رو در ارائه خدمات بهتر به شما عزیزان، یاری نمایید.

یاحق

ادمین های سایت

وحید بوالحسنی و سعید یعقوبی

 

 

 

ایمجی
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد